11 May, 2011

Opdateringer og besøgende

Jeg har i lang tid forsømt både mine blogs og hjemmeside. Både med hensyn til posts og opdatering, men også med synlighed på diverse fora. Jeg har simpelt hen ikke haft tid til at gøre noget ved dem.

Og det kan ses både på besøgende på vores Familie web site og mine diverse blogs, inklusiv denne. Ikke fordi det nogensinde har været et high volume site, men vi har dog haft nogen flere besøgende end vi har nu.

Da besøgende var på sit højeste havde vi på en kalendermåned op til 160 besøg og mere end 550 sidevisninger. Men nu ligger vi på ca 30 besøg og 80 sidevisninger om måneden.

Så nu er det tid til at sparke gang i både hjemmeside og blog, og at følge med på fora, der interesserer mig, og så give mit besyv med der.

Første stop er en ny hjemmeside med et nyt design og en ny platform. Så forhåbentligt inden 1. juni er der en ny hjemmeside på www.kaddu.dk baseret på Joomla! 1.6.

Ses vi?

Opdatering (11/5 kl. 19:29):
Jeg har også pillet en lille smule ved designet på denne blog. Ikke noget seriøst, det må vente lidt.

No comments:

Post a Comment