28 December, 2009

Hvad er DagensJob.dk / DAGENSJOB ApS?

Opdatering 13/01-2010:
Jeg frameldte mig, og har ikke hørt fra dem siden. Respekt for det!

Jeg har tidligere fået tilsendt en regning fra OnlineChancen og er derfor blevet mere opmærksom på evt svindelfirmaer.

Siden den 15. december 2009 har jeg så modtaget 13 emails fra dette foretagende inkl. en bekræftigelsesmail på at jeg er tilmeldt denne service, sendt netop den 15. december.

Min nysgerrighed/mistænksomhed er så blevet pirret yderligere af en søgning på DK-Hostmaster: (link til søgningsresultat):

Registrant:

Bruger-id:
DA13074-DK
Navn:
DagensJob Aps
Adresse:
Nyborgvej 126B
Postnr. & By:
5000 Odense C
Land:
Danmark
Telefonnummer:
+4543330600

Fuldmægtig:

Bruger-id:
DA13074-DK
Navn:
DagensJob Aps
Adresse:
Nyborgvej 126B
Postnr. & By:
5000 Odense C
Land:
Danmark
Telefonnummer:
+4543330600

DagensJob ApS på cvr.dk(link til søgning):
Cvr-nr:
32647871
Startdato:
03.12.2009
Ophørsdato:

Adresse:
Nyborgvej 126 B
5000 Odense C

Vis alle virksomheder på denne adresse

Telefon:

Fax:

Email:

Branche:
999999 Uoplyst
Virksomhedsform:
80 Anpartsselskab
Kreditoplysninger:

Antal ansatte:
0
Reklamebeskyttelse:
Nej


Hvorfor har et domæne registreret af et firma i Odense et tlf, der ser ud til at stamme fra Sjælland? En søgning på DeGuleSider.dk på tlf nummeret giver da også følgende resultat:

KLS Consult ApS
Moseager 12, Baldersbr.
2640 Hedehusene
Tel. 43 33 06 00

En Google søgning på DagensJob gav følgende resultat (se liste):

Nyt samarbejde mellem PointShop og DagensJob.dk

(Og jo, jeg har faktisk en bruger på PointShop, mon ikke, at min email adresse er blevet "solgt" videre til DagensJob? Min bruger på PointShop.dk er nu slettet, og jeg beder også DagensJob om at slette mig. Jeg venter pt på en bekræftigelsesmail på, at jeg vil slettes (28/12-2009 kl. 03.36)).

Her er Lisbeth Chawes benævnt som direktør og adressen Filosofgangen 21, 3.sal, 5000 Odense C sat som adresse for ApS'et.

En søgning på Lisbeth Chawes giver også oplysning om hende som direktør for RedAntenna A/S netop med adressen Filosofgangen 21, 3.sal, 5000 Odense C. Og iøvrigt med samme tlf nummer 43 33 06 00

Er der nogen, der kender noget til ovenstående? Er det et svindelforetagende eller et 'blot' et driftigt foretagende, der er helt legalt, om end belastende?

1 comment:

  1. Hej Jan! Tak for din interesse for vores forretninger. Før jeg blev direktør for RedAntenna drev jeg forskellige websites bl.a. Dagensjob.dk. DagensJob.dk har jeg drevet/driver jeg sammen med mine gode udvikler ven, der bor i Hedehusene - og derfor er flere ting oprettet i hans navn. Vores to fynske adresser skyldes udelukkende, at vi er flyttet til et nyt og større kontor. Du kan læse mere om mine forretninger på min blog: lisinbusiness.dk

    ReplyDelete