28 December, 2009

Planer for den sidste uge i 2009

Mine planer for uge 53, den sidste uge i 2009 er følgende:

  1. Start på udvikling af applikationer til Android mobil platformen. (Jeg er allerede startet på dette med følgende blogindlæg: Developing on Android).
  2. Start på at designe min egen template til www.kaddu.dk. (Jeg skal researche Joomla! templates nærmere for at kunne gøre det).
  3. Watoto Scandinavia går i luften den 1. Januar 2010 og vi er i gang med at planlægge en Skandinavisk gren af en Europa-tour. Der er et par ting omkring korets visumansøgning, der skal på plads inden den skal sendes den 30/12-09
  4. Efter al den julemad, skal jeg i gang med at komme i form. Jeg er over normalen i BMI og skulle gerne ned på 24-25 i BMI dvs ca 90 kg i kampvægt. Jeg tror, jeg starter med Wii'en og Wii Fit.
  5. Sidst men ikke mindst er det ved at være længe siden, jeg har lagt en ny artikkel på www.kaddu.dk. Punkt 1 og to på denne liste skulle gerne kaste en eller flere artikler af sig, men måske ikke lige med det samme.
Mon ikke der er nok at lave? ;-)

JanHolbo

Tilføjelse (28/12-09):
  1. Jeg vil gerne igang med at spille igen og vil prøve at komme ind i Fredericia Byorkester, et amatør symfoniorkester, så jeg skal også igang med at øve mig! Det er flere år siden, at jeg har spillet mere eller mindre seriøst. Min far har lånt mig en trompet til formålet.
  2. Familiens Nyhedsbrev er også stærkt forsinket. Vi har ikke udsendt et siden Maj måned, mens vi var i Uganda. Det er meningen, at der skal udkomme et nyhedsbrev hvert kvartal. Forhåbentligt kan det udkomme inden nytår! :-)

1 comment:

  1. Gik på biblioteket efter Arban's Trompet-Skole. Selvom den skulle være hjemme kunne vi ikke finde den.
    Bibliotekaren fandt dog nogle andre bøger frem til mig. Og Arban er reserveret.

    ReplyDelete