16 February, 2010

Jeg har fundet et orkester ... part II

Som tidligere postet, er jeg begyndt at spille musik igen og har kigget efter et sted at spille. Jeg kom endda så lagt, at jeg skrev 'Jeg har fundet et orkester ...'. Faktisk står jeg med et luksusproblem; jeg har to orkestre, jeg kan spille i, Fredericia Jernbane Orkester og Odense Blæserne, men jeg har kun tid og overskud til at spille i et.

Så I denne uge er jeg igen til prøve i begge orkestre og skal så træffe en beslutning. Spiller jeg i Harmoni-orkesteret Fredericia Jernbane Orkester. Eller spiller jeg i Brass Band orkesteret Odense Blæserne?

Begge orkestre ser ud til at være sociale og hyggelige orkestre. De har hver deres profil, ikke kun gennem deres forskellige genrer (harmoni vs. brass) men også deres deltagelse i konkurrencer, rejser og koncerter.

Afgørelsen kommer i slutningen af denne uge, starten af næste ... stay tuned!

No comments:

Post a Comment