09 February, 2010

Nyt udseende

Jeg kom til at kigge tilbage på denne blog og fandt ud af, at det er lige godt et år siden, at jeg postede på den første gang (28/1-2009 - "Grønne investeringer kan redde dansk økonomi"). I den tid har den vist altid brugt den skabelon (template), der hedder 'Son of Moto'.

Jeg fandt ud af, at den var lidt for grøn til min smag. Måske er det derfor, at der ikke er så mange besøgende på bloggen. Eller også hænger det sammen med kvantitet og kvalitet på indlæggende B-D.

Nå, men nu er skabelonen skiftet ud med 'Harbor', og alt, hvad der stod i højre side førhen, står nu i venstre. Jeg vil kigge lidt mer på layout og især AdSense reklamerne.

Du er velkommen til at kommentere på valg (godt/skidt) og evt. komme med forslag til forbedringer.

No comments:

Post a Comment